Okrem štandardných medicínskych postupov používame obstrekovú terapiu pod RTG kontrolou, a to najmä k nervovým koreňom a do ťažko dostupných kĺbov. Na liečbu zápalov a poškodených kĺbov využívame krvnú plazmu a krvné deriváty, obstrekové protizápalové injekcie a vnútrokĺbové výživy. Používame najmodernejšie ortézy na jednotlivé kĺby.

Terapia rázovou vlnou

Táto terapia je momentálne považovaná za jednu z najmodernejších metód bez použitia skalpela. Používa sa na kĺby s poškodenou chrupavkou na zvýšenie ich prekrvenia a regenerácie. Svoj účel plní aj pri bolestiach chrbtice na uvoľnenie svalového napätia. Efektne a bezbolestne pôsobí na nervové zakončenia. Vysokoenergetická vlna dokáže stimulovať kostnú novotvorbu a najmä podporiť regeneračné procesy v tkanivách. Táto terapia je účinná pri znižovaní svalového napätia a pri vstrebávaní kalcifikátov.

Liečba krvnou plazmou

Je to liečba na účel regenerácie a potlačenia zápalu. Používa sa na bolestivé poškodenie chrupavky v kĺbe, športom poškodené svalové úpony alebo väzy. Tento roztok prirodzených proteínov je bez vedľajších účinkov. Ide o ambulantnú aplikáciu priamo do poškodeného miesta svalového úponu alebo kĺbu s cieľom potlačiť zápal a zintenzívniť regeneráciu chrupavky alebo väziva.

Rehabilitácia

Rehabilitácia je fyzikálna terapia za použitia celej škály elektroliečby ultrazvukom. Najviac používame tzv. mäkké techniky a manuálnu terapiu, motorové dlahy na zlepšenie hybnosti kĺbov a individuálne cvičenie s pacientom na zlepšenie hybnosti a posilnenie svalstva.

Akútna starostlivosť v ambulantných hodinách

V prípade, že pacient utrpel športový úraz, ktorý je nevyhnutné riešiť ihneď, sme pripravení ošetriť ho v našom zariadení. Poskytujeme neodkladné riešenie úrazov v rozsahu možností zdravotných služieb poskytovaných našou nemocnicou.